Klacht: Fruugo voor mij nooit meer!!

op 26 mei 2020 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een fohn besteld via de nederlandse fruugo site. Vervolgens zag ik bij het afrekenen pas dat de verkoper in UK zit. Ik dacht prima. Ik ontving de fohn in de originele doos zonder postpakket eromheen. Compleet gescheurd en geplakt door postNL zodat hij überhaupt leverbaar was. Vervolgens, maak ik er fotos’s van en stuurde het naar Paypal. Ook gaf ik erbij aan dat het product niet was zoals beschreven. De fohn bevatte namelijk een stekker die niet te gebruiken is in Nederland (mits je een plugvervanger koopt). Dit was niet in de beschrijving aangegeven. Ik pak het netjes in, zoals het hoort in een postpakket. Retourneer het richting UK. Wederom 9 euro kwijt. Paypal kon niets voor mij betekenen. De retailer heeft de fohn retour ontvangen. Geeft aan dat ik zelf de doos zou hebben gescheurd en wilt daarom geen refund geven. De retailer blocked mij vervolgens en ik kan fluiten naar mijn 45 euro. AUB mijdt deze site. Er zitten gewoon scammers op. Die denken een snelle hap te maken. De doos was bewust gescheurd verstuurd zodat het mijn woord tegen die van hun zou zijn. Daarnaast stond er nergens in de productbeschrijving dat de stekker aansluiting afwijkt. Ga liever voor de betrouwbare Amazon. Voor mij nooit meer!

Ik heb het product teruggestuurd dus verwacht ik een volledige refund van € 45,08.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole_85