Klacht: Fries Roggebrood

op 15 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met de regelmaat van de klok koop ik fries roggebrood echter bij de laatste 2 ve4rpakkingen van 4×2 stuks heb ik 1 hele dunne plak en een dikke plak per verpakking gekregen is de machine soms stuk en hebt uw het toch laten doorgaan indien dit zo blijft hoeft het van mij niet meer

Gewenste Oplossing:

als het euvel opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juli 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door willem_tuuk@hotmail.com