Klacht: Friends voordeel is sigaar uit eigen doos (letterlijk bevestigd door medewerker CP!)

op 19 maart 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Sinds december 2014 tot heden inmiddels 7x een centerparcs boeking geplaatst. Ik denk dat ik mij dan ook met recht een trouwe bezoeker mag noemen, of zoals Centerparcs het noemt ‘een Friend’.

Echter zijn de friends voordelen helemaal geen voordelen, en bevestigde mij de centerparcs medewerker letterlijk dat dit een sigaar uit eigen doos is!

Ik vind dit eigenlijk best schokkend dat zelfs eigen medewerkers bevestigen dat een centerparcs friend zijn helemaal geen enkel voordeel oplevert.

De voordelen zijn van kracht wanneer je de volledige prijs (dus zonder korting!) betaald. In dit specifieke geval zou dit betekenen dat ik 250,- meer zou moeten betalen en dat ik daarvoor in de plaats dan wel gebruik mag maken van de voordelen. Is dit de manier waarop je met ‘vrienden’ om hoort te gaan?

De korting die ik nu bij mijn boeking heb ontvangen is dezelfde korting als die wat een klant krijgt die voor de eerste keer boekt bij centerparcs.

Dus bij deze hebben jullie een teleurgestelde ‘friend’ die twijfelt of centerparcs nog wel onze vakantiebestemming moet blijven in de toekomst.

Wanneer Centerparcs contact met mij opneemt om samen te kijken naar een redelijke en passende oplossing.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 maart 2017 om 12:10 geantwoord