Klacht: friends voordeel

op 03 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij hebben een actie boeking gedaan,
maar nu staat er niks in de voorwaarden dat we geen friends voordelen hebben en het gaat ons niet om de bonnen het gaat ons allen om de early check in. wij vinden dit belachelijk omdat wij al sinds 1988!!!! klant bij jullie zijn er er niks over staat bij de friends voordelen.Er staat alleen dat je dan moet bellen met de friends lijn(nummer nergens tebekenen) en moet aangeven dat je eerder wilt inchecken. Wij hebben gebelt en dan kan het niet omdat het een actie is.Dit is toch belachelijk waarom heb je dan friends voordeel.

Als wij gewoon om 13:00 uur in kunnen checken. wij hopen dat u ook hier wat meedoet want het wordt er niet beter op naar 28 jaar bij jullie klant tezijn en wij bijna elk jaar wel 1keer komen.graag hebben wij hier zo spoedig mogelijk antwoordt op.Wij hebben namelijk een geboekt op 21-10-2016

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Center Parcs

Heeft op 03 oktober 2016 om 11:03 geantwoord

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alidijkstra@hotmail.nl