Klacht: Frauduleuse betalingen worden niet teruggehaald

op 08 september 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via mijn creditcard zijn er betalingen verricht van mijn rekening waar ik geen toestemming voor gegeven heb en de rabo bank wil niet meewerken om dit terug te halen .
Ben al jaren bij deze bank en word nu op deze manier behandeld .
Schandelijk .
De bank meld mij tevens dat het bedrijf winkelspaar.nl een goed en legitiem bedrijf is.
Klachtenkompas.nl en radar en kassa staan vol met meldingen over dit bedrijf met het zelfde probleem .
Kijk ook maar is naar hun site en dan zal je al snel zien dat er iet niet klopt .

Ing en abn amro zien dit wel in en helpen hun klanten .

Bedankt rabo bank!!!

Gewenste Oplossing:

als de bedragen die frauduleus zijn geincasseerd zijn weer terug staan op mijn rekening .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pechvogel500