Klacht: Fraude/scam vodafone plundert mijn rekening leeg

op 19 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik krijg maandelijks rekeningen en ze maakte het zelfs zo bont dat er 587euro werd afgeschreven terwijl ik helemaal GEEN Vodafone abonnement meer heb. Heb mijn mobiel waarvan heb abonnement was afgekocht ook nog meer dan 160euro voor betaald. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan, want ik wilde een ander toestel of abonnement. Ik heb nog navraag gedaan maar ik had GEEN abonnement meer , gelukkig 4 getuigen en zwart op wit alles.

Heb mijn incasso teruggeboekt , maar ik overweeg juridische stappen en heb gehoord dat mijn kansen goed liggen. Helaas mag ik opnamen die ik heb gemaakt niet gebruiken alleen misschien wel eventueel naar mijn vaste advocaat. Vodafone speelt heel smerig.

Meneer we hebben alles stopgezet, alles is in orde je abonnement is helemaal weg. Je kunt weer een nieuw toestel pakken of je neemt een prepaid of niet, Geen probleem. Ik dacht nog fijne service.

Ik mijn nummer overlaten zetten naar tele 2 met nummerbehoud, en vervolgens 587euro af Vodafone. Vervolgens maandelijks kwam ik achter loopt mijn abonnement door. Ik inloggen myvodafone nergens mijn nummer te zien. Ongeloofelijk

Verhaal ik kocht een telefoon een voor 21,50 per maand
iPhone 5s. Ik wilde een nieuw toestel. Dat kon met Vodafone NEXT (160euro oude toestel afgekocht) Ik toestel iPhone 7 uitgezocht en ging 42 euro betalen . Ik al 1 maand betaald, maar na 14 dagen doet de speaker het niet viel nog net binnen de termen, dus ik stuur mijn telefoon terug GELUKKIG in de winkel met getuigen , telefoon was zoek niet gehad 2maanden abonnement betaald geen telefoon. De winkel mij geholpen, super medewerkers. Alle jongens die er werkten hadden ook een iPhone 7, uren lang gebeld tientallen euro’s , wel een chocolade reep gehad van Vodafone voor het ongemak.

Na meer dan 4 weken zonder telefoon, niet bereikbaar. Hadden ze ALLES stopgezet, geen abonnement meer NIKS alles weg. Ik zeg huh maar heb nog paar maandjes, nee hoor, 3 x terug geweest GEEN Abonnement, ik zelfs twijfelen of ik geen nieuw abonnement wilde. Vervolgens komt het schokkende verhaal maandelijkse rekeningen , terwijl ik gewoon met tele 2 bel en daar alles heb.

Het is schandalig!, ik heb GEEN abonnement. Ik ga ook al het geld van mijn rekening halen en op mijn vriendin haar pas storten, anders snoepen ze mn hele geld op ! dit kan echt niet

Mijn hele rekening wordt geplunderd, ben allang weg hier. Heb zwart op wit dat ik geen contract meer heb en heb mijn telefoon afbetaald. Ik ben allang overgenomen door tele2 laat mij als student die maar 900euro p maand betaald met RUST kan deze maand geen collegeld betalen moet nu mn televisie verkopen. Het is niet te geloven dat de bank niets doet. Elk bedrijf kan zomaar 100-en euro's afhouden wanneer ze willen.

LAAT mij met rust dat is de oplossing. Telefoon is afbetaald, abonnement is weg. Niet zeggen dat ik nog een abonnement heb, want in jullie systeem staat dat dat niet zo is. Heb overal screenshots en opnamen van voor het geval dat dit zou gebeuren!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jones1233