Klacht: Fraude met creditcard

op 13 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Kort nadat we een reservering met booking.com maakte werd onze creditcard misbruikt. De cc is geblokkeerd en nadat we een nieuwe ontvangen hadden hebben we het nieuwe cc nummer weer aan booking.com doorgegeven. Daarna werd er weer een frauduleuze betaling met onze cc gedaan. We durven nu niet nog eens onze cc gegevens in te vullen en hebben de accomodatie (Malibest in Langkawi) waar het probleem vermoedelijk zit geannuleerd.
Er staat echter nog een reservering open waarvan een automatische betaling met de cc plaats zal vinden. Het lijkt niet mogelijk om op een andere manier te betalen dan met cc. Hoe lossen we dit op zonder cc of moeten we weer het risico nemen? En booking.com: wat doen jullie aan dit probleem?!?

Booking.com moet geen cc gegevens meer doorgeven aan hotels en anders in ieder geval een alternatieve manier van betalen aanbieden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esthertje123