Klacht: foutmelding uitloggen

op 03 oktober 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg al tijdenlang foutmelding “error 500” als ik wil uitloggen na internetbankieren. Deze foutmelding krijg ik ook als ik de klachtensite van de ING wil benaderen!
2 keer gebeld, 2 x zou ik worden doorverbonden met een medewerker ICT. 1e keer 10 minuten (!) gewacht, toen maar opgehangen; 2e keer werd na een tijdje de verbinding gewoon verbroken.

Gewenste Oplossing:

als ik deze foutmelding niet meer krijg. Misschien kan ik door iemand die er verstand van heeft teruggebeld worden?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mieke,

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat je steeds een foutmelding krijg bij het uitloggen van Mijn ING en deze klachtenpagina. Krijg je de foutmelding ook bij andere websites naast die van de ING?

Ik hoor het graag van je. Dan kan ik het verder oppakken.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door miekevv