Klacht: “Foutje” in prijs Kras

op 13 mei 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben reisaanbieders en datums voor Cuba vergeleken. Gekozen voor Kras datum 1 sep, omdat dit de voordeligste dag was (€1539). Vervolgens kwam er bij het “afrekenen” een prijs tevoorschijn van €1719 ondanks dat er in de prijstabel en rechts onderin als ‘arrangementsprijs’ nog steeds €1539 stond. Het betrof hier niet de visum kosten ed. Toch doorgeboekt om het wel alvast vast te leggen, er vanuit gaande dat de prijsberekening verkeerd was. Printscreen van de situatie vastgelegd en contact opgenomen. De reactie van Kras”De prijzen voor de maand september zijn niet aangepast. Wel is er een aanpassing gedaan ‘achter de schermen’ met betrekking tot de prijsopbouw waardoor de prijs in te tabel niet correct stond, maar de prijs werd wel goed berekend”. Terwijl deze prijs al een aantal dagen online stond en vergelijkbaar op andere data te boeken is. Zo kan een bedrijf zich altijd beroepen op een fout. Het ‘foutje’ kost ons nu bijna €500 extra terwijl wij prijsbewust boekten!

De boeking voor de prijs (€1539) die ons voorgehouden is en op basis waarvan wij deze keuze gemaakt hebben.
Voor alle consumenten eerlijke prijzen op de website van Kras!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 18 mei 2016 om 13:22 geantwoord

Geachte mevrouw Van Schie,
U boekt een reis vanuit de kassabon op onze website. Hier staat onder de prijs de knop 'boek nu' getoond. Daar stond het juiste bedrag vermeld. Niettemin vinden er het vervelend dat de prijs in de prijstabel tijdelijk niet goed doorliep. We hebben wij u aangeboden om, vanwege de foutieve prijstabel, kosteloos van uw boeking af te zien. Uiteindelijk hebben wij de reis in overeenstemming met u omgeboekt. We vertrouwen erop uw melding naar tevredenheid te hebben afgehandeld.
Yvonne Spruijt

Alle klachten die gemeld zijn door NvSchie