Klacht: foutieve kostprijs-opgave Delta Lloyd particulier Zelf op de Beurs

op 02 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Particulier betaalrek. NL039INGB0000296874 t.n.v. E.H. Glasius e/o GlasiusWilmering
Particulier, Zelf op de Beurs rek. 13444784 t.n.v. GlasiusWilmering

De kostprijs van Delta Lloyd die de ING opgeeft op de pagina “Ongerealiseerd rendement”, nl. € 32.978,57 is om 2 redenen onjuist.
1. Ik kom in de door ING opgegeven kostprijs ook nog € 400,- tekort.
U geeft op de pagina “Ongerealiseerd rendement”, nl. € 32.978,57 op. (De onderstaande getallen ontleen ik aan de ING- gegevens op uw pagina “Wijziging portefeuille” die wel juist zijn.)
Koop 11-06-2015 (incl. € 19,97 kosten) € 39.942,97
Verkoop 27-11-2015 (incl. € 6,63 kosten) € 6.578,30
Totaal moet zijn € 33.378,57
U geeft op € 32.978,57
Verschil € 400,-

2. Er moet ook nog opgeteld worden de koop (emissie) op 15-04-2016 van 1.879 stuk à € 2,85 = € 5.355,15.
Ik heb dit ca. 15 juli besproken met Teun op het ING-kantoor in Amstelveen. Hij was het met me eens dat de digitale weergave bij “Ongerealiseerd rendement” niet klopte. Ik zou snel worden teruggebeld. Dat gebeurde niet. Ca. 22 juli heb ik nog een navraag gedaan en het bericht van Teun was dat kennelijk moeilijker was dan hij dacht. Nu is het 2 aug. en de verbetering is nog niet aangebracht.
De correcte kostprijs moet m.i. dus zijn: € 33.378,57
Koop 15-04-2016 Delta Lloyd 1.879 stuk à € 2,85 = € 5.355,15 (geen kosten)
Juiste kostprijs Delta Lloyd moet dus zijn € 38.726,45

Nogmaals: Met klem vraag ik u om correctie van het kostprijs-bedrag van Delta Lloyd op uw pagina “Ongerealiseerd rendement” en mij te laten weten wanneer de verbetering aangebracht zal zijn.

Als het kostprijs-bedrag van Delta Lloyd op uw pagina “Ongerealiseerd rendement” is gecorrigeerd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 augustus 2016 om 14:34 geantwoord

Beste Christiana,

Bedankt voor je bericht via www.klacht.nl. Jouw bericht is in behandeling genomen.

Helaas kan ik je niet meteen helpen en de gewenste oplossing uitvoeren of je informatie daarover te verstrekken. Ik heb je bericht doorgestuurd naar de afdeling Beleggen. Zodra ik meer informatie heb, zal ik dat communiceren.

Tjitske
ING Webcare

Bericht van ING

1 jaar geleden - Beste Christiana, De afdeling Beleggen heeft contact met ons opgenomen. Ze geven aan dat het inmiddels is afgehandeld. Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Tjitske ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Christiana Glasius