Klacht: Foutieve herinneringen

op 17 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 april jl heb ik een deel van mijn bestelling teruggestuurd. Ik kreeg daarna de maandafrekening waar de teruggestuurde artikelen niet verwerkt waren. Daardoor een factuur met kleding die ik niet had gehouden. Inmiddels 4 e-mails verstuurd met daarin het PostNL bewijs en de factuur met daarop aangegeven de teruggestuurde artikel en gevraagd om een herberekening. Steeds geen enkele reactie!!!! En per telefoon kom ik er ook niet doorheen!!!! Maar weer herinneringen, nu ook per post. Weer gemailed en zelf maar herberekend en alleen het verschuldigde bedrag betaald.

Gewenste Oplossing:

Reageren op mijn 4 e-mails en stoppen met het sturen van foute herinneringen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.S