Klacht: Foutief werkend boekingssysteem

op 25 juni 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Op 7 mei een reis geboekt voor 21 juli. Dit was een dagdeal, duidelijk veel voordeliger en de volgende dag weer 200 euro duurder. Het systeem verplaatst automatisch naar 21 juni. Ik zag de fout niet en kreeg dus op 23 juni een keurig telefoontje op mijn werk wat de reden was dat ik niet was aangekomen. Ik was met stomheid geslagen. Ik heb mijn aantekeningen nog nagekeken en ben er zeker van 21 juli te hebben geboekt.
Kras legt de verantwoordelijkheid bij mij en doet alsof hun systeem 100% gegarandeerd foutloos verwerkt. Ik krijg 10% van mijn totaal terug en ze doen nog hun best om de hotelkosten terug te krijgen, maar…..zij hebben een fout gemaakt. Ik kan het niet bewijzen, maar zij evenmin! De bevestiging van de boeking kreeg ik pas twee dagen later, in die tijd zijn er fouten gemaakt en ik mag blij zijn met hooguit een kwart van mijn geld terug en een vakantie thuis??

Ik verwacht eigenlijk mijn geld terug of een omboeking naar eenzelfde locatie. Ben desnoods bereid iets bij te betalen, maar dit is echt geen service!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door E.Kresse