Klacht: FOUTIEF TOESTEL ONTVANGEN

op 25 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Een nieuwe Sony Xperia Z5 is hoe het begon. Goede recensies en een mooi model zijn hetgeen ik zo aantrekkelijk vind aan deze telefoon. Hier begon de ellende echter. Ik heb een fabrieksfout ontvangen van Vodafone. \’Godzijdank heb ik gekozen voor die dure extra verzekering\\\’, dacht ik nog. Nu ben ik echter 1,5 jaar verder en wil Vodafone mijn telefoon voor de 5e opsturen ter reparatie! Geen leentoestel, geen financiele compensatie, geen service van Vodafone in enige vorm. Slecht heen en weer gestuurd worden van het kastje naar de muur, en ondertussen iedere keer 2 of 3 weken zonder telefoon zitten, die het ook nog eens niet doet na reparatie. Van de 18 maanden dat ik het toestel heb, heb ik er nog niet eens de helft van kunnen genieten. Na de 4e \’reparatie\’ is echter de maat vol, mijn telefoon werkt nu helemaal niet meer.

Ik heb een hoop geduld en alle begrip voor een fabrikage-fout (of wat het ook mag zijn) in een toestel. Maar Vodafone weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen en begint nu over opsturen nr 5. Dit weiger ik, gezien mijn teleurstellende ervaringen.

Wat mij vertelt is door jullie medewerkers, is dat als een telefoon 3x dezelfde fouten vertoont, je een nieuw toestel ontvangt. Nu dacht ik dus recht te hebben op een nieuw toestel, ware het niet dat jullie medewerkers iedere keer een nieuw claim-nummer zijn begonnen. 4x heb ik nu al mijn telefoon met dezelfde fouten opgestuurd en nu wordt van mij verlangt dat ik nog maar even een paar werken geduld heb, omdat het deze keer vast wel goed zou komen. Een paar dagen geleden heb ik gebeld met de maatschappij die het verzekerings-gedeelte van mijn toestel doet en ik kreeg te horen: \\\’Het is belachelijk dat u nog geen nieuw toestel heeft ontvangen\\\’.

Ik voel me absoluut niet serieus genomen door Vodafone en ben meer dan teleurgesteld. Telefonisch heb ik vandaag nog contact met jullie gehad en kreeg ik notabene de \\\’tip\\\’ om het toestel af te kopen en daarna door te verkopen om er nog wat geld voor te krijgen, wat mij zeer en zeer verbaast. Doe alsjeblieft eens je best om een bestaande klant (lees: al meer dan 5 jaar klant!) te behouden.

Ik ben tevreden als Vodafone mij van een nieuw Sony-toestel voorziet. Dus nieuw voor 2017, want ik heb tenslotte nooit van een nieuw Sony-toestel kunnen genieten, Daarnaast wil ik een financiele compensatie voor het al 1,5 jaar hebben van een overbodige verzekering en het niet kunnen gebruiken van het abonnement waar ik wel voor heb betaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gloria H K