Klacht: foutief factuur + exorbitante hoge kosten vragen aan minderjarige van 16 jaar

op 03 juni 2016 over funnytv.nl in de categorie SMS Diensten

onze minderjarige zoon heeft bij Optie1 te Amersfoort zijn scherm vervangen. Hij heeft uiteindelijk € 209,99 contact moeten betalen omdat de pinautomaat niet functioneerde.
Op de factuur staat arbeidskosten € 200,- terwijl, aldus onze zoon er 20 minuten aan gewerkt is.
Aangezien wij niet verzekerd zijn tegen dergelijke risico’s moeten wij dit bedrag zelf betalen.
1: ik vind € 209,99 absurd veel voor het vervangen van een scherm
2: mijn zoon van 16 wil natuurlijk dat hij zijn Iphone weer kan gebruiken maar overziet niet wat voor (te) hoge bedrag er wordt gevraagd en dient ook contant het bedrag te voldoen.
3: op de factuur wordt 21% berekent over de arbeidskosten van € 200,- voor 15 á 20 minuten werk.

Wij zouden het billijk en allerminst redelijk vinden als wij van Optie1 het btw bedrag van de arbeidskosten vergoed krijgen.
Het gaat om € 36,44 aan onkostenvergoeding voor onze minderjarige zoon die contant € 209,99 van zijn spaargeld zelf heeft betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over funnytv.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over funnytv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Foss