Klacht: Foutief berekenen iedere keer opnieuw

op 16 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb heb een abonnement van 450sms/bel per maand.
Ik kan maximum 1000 minuten bellen naar een andere youfone abonne.
in totaal dus 1450 minuten bel/sms per maand naar youfone abonne en nationaal mobiel/vaste nummer in Nederland.
Op Login van youfone kan ik de lopende kosten controleren iedere dag.
Volgens mij belde ik binnen de bundel. Anders kon ik meteen zien op de lopende kosten de dag.
Ik heb een keer of drie email verstuurd naar youfone en kreeg vandaag heel snel een antwoord dat de faktuur zoals ik van youfone kreeg correct was. Ik stuurde opnieuw een email met het bericht dat ze de faktuur beter wilt nakijken. Ik ontving weer een email dat ik 37,40 moest betalen in plaast van 12,60 Euro voor de maand december.
Ik heb de specificatie afgedrukt en opgeteld. In totaal 612 bel/sms voor de maand december. Dat is bellen naar youfone abonne en naar mobiel/vast telefoon nrs. in Nederland. Hoe You fone zei dat ik de maande december 1000 minuten gebeld hebt naar youfone abonne plus meer dan 6 honders bel/sms naar mobiel/vaste nummers in Nederland. Het klopt helemaal niets van.
Sinds augustus 2013, (nieuw abonnement van youfone) heeft youfone nog nooit een juist faktuurd verstuurd.

Juist faktureren.... omdat ze al de 5e keer achter alkaar incorrecte faktuurd hebben verstuurd... lijkt mij redelijk 5 maanden gratis abonnement aan de gedupeerde klant toekennen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 januari 2014 om 12:33 geantwoord

Klant heeft meerdere e-mails ingestuurd waar wij vandaag antwoord op hebben gegeven. Verwezen naar deze reacties voor meer informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter 2014