Klacht: Foutief adres en kaartje

op 08 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn met ons gezin vanaf 21 juli 2017 met vakantie naar Italië geweest en hebben van 26 juli tot 29 juli Residence White Beach gereserveerd in mei omdat het een mooi appartement was en vooral omdat het rustig gelegen was, we hebben dit ook met street-view gecheckt! Reeds in Italiê twee dagen voordien heb ik een sms gekregen met een ander adres om ons aan te melden. Ik begreep het niet zo goed maar hebben ons op 26 juli aangemeld! Toen bleek dat de foto vh appartement alsook de ligging van het aangewezen verblijf iets helemaal anders was, een oubollig appartement in de drukste straat van het dorp!
Ik heb op dat moment zowel met de huisbaas contact opgenomen als met booking en de mevrouw aan de telefoon vond dat er niets mis was gegaan want de organisatie had ons twee dagen voordien verwittigd!
Voor mij is dit er helemaal over, als zowel de foto als de plaats op de kaart niet klopt, kan ik booking ook niet meer vertrouwen! Onze vakantie gevoel was helemaal weg want we voelden ons bedrogen. Bovendien hebben we constant de huishoudster moeten bellen. Ze moesten onze sleutel hebben om hem bij te maken want hadden blijkbaar geen meer, ondertussen konden wij niet weg! Toen de sleutel bijgemaakt was hebben we opnieuw moeten bellen want de gekopieerde sleutels pasten niet op het appartement! Een beetje later bleef het gasvuur hangen ed. Er was de hele tijd iets mis! Ik heb geen klachten over de vriendelijkheid vd huishoudster maar onze vakantie was er helemaal aan ! Booking heeft onderhandeld en we hebben 67 euro teruggekregen maar voor ons waren onze weinige dagen naar de tip ! Bovendien vind ik dat als je een foto met het plan ernaast ziet, deze moet kloppen met wat je besteld! De eigenaar had verschillende appartementen en zet het mooiste erop en wij hebben gewoon een ander gekregen, dit zijn voor mij praktijken dien niet kunnen! Bovendien heb ik van mei geboekt, twee dagen voordien mij verwittigen als ik al met vakantie was, dit kan niet! Ik lees geen mails op vakantie!

Voor mij is de vakantie gedaan, ik hoop dat vanaf nu iedereen die boekt het adres en de foto te zien krijgt die hij daadwerkelijk geboekt heeft, ik hou enkel van eerlijke praktijken!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heidi uit Sint-Truiden in juli 2017