Klacht: foute sms’jes

op 14 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In de afgelopen maanden kon ik niet inloggen op my vodafone, ondanks een aantal malen contact via mail en telefoon heb ik niet in kunnen loggen om het te hoge verbruik van mijn dochter haar mobiel in te zien.
Nu was ik vandaag bij een telefoonwinkel, die hebben het opnieuw voor me aangevraagd en nu blijkt dat de veel te hoge rekeningen te wijten zijn aan sms nummers die buiten haar bundel vallen die ze ook helemaal niet verstuurd heeft!
De nummers zijn ook op internet terug te vinden, er zijn zelfs al meerdere klachten over deze nummers geweest, maar ik begrijp dat vodafonde nog niet de conclusie getrokken heeft om deze nummers te blokkeren? Het heeft ons al met al denk ik al gauw een 200 euro gekost. Ik zou het toch bijzonder prettig vinden als we hierin tot een oplossing kunnen komen!

Geld terug van de kosten sms naar 6070, 3555 en www.smsadvies.nl

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste nienke1997, Bedankt voor het melden van je klacht. Ik zie dat je klacht is behandeld door een collega. Er is inmiddels een brief gestuurd met de klachtoplossing. Je mobiele nummer is geblokkeerd voor betaalde sms-diensten. Met vriendelijke groet, Jeannette

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 12:08 geantwoord

klacht is opgelost. klant heeft een brief ontvangen met klachtoplssing. Ook is het mobiele nummer geblokkeerd voor alle betaalde sms-diensten.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nienke1997