Klacht: Foute rekening wordt niet gecorrigeerd

op 18 mei 2020 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik ben overgestapt van energieleverancier en heb de correcte meterstanden doorgegeven. NLE heeft de rekening echter opgemaakt met een berekende meterstand. Nadat ik ze hierover gecontacteerd heb en het bewijs van de juiste meterstanden heb opgestuurd bleef het stil. Na een tweede email (4 weken later) kreeg ik een automatisch antwoord dat er binnen 6-8 weken een reactie komt. Ik vind dit erg lang en zou graag sneller de rekening gecorrigeerd zien.

Als de rekening gecorrigeerd wordt binnen een afzienbare termijn (liefst deze maand nog)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 27 mei 2020 om 14:48 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik begrijp dat deze wachttijd lang is, echter werken wij op dit moment thuis. Om deze reden is de reactietijd langer dan u van ons mag verwachten. Ik heb de afdeling die hierover gaat, uw klantnummer doorgestuurd. Zij pakken het zo spoedig mogelijk op. Ik hoop hierin op uw begrip, u krijgt zo spoedig mogelijk bericht.

Een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
NLE klachtenafhandeling.

Heeft op 27 mei 2020 om 16:53 geantwoord

Er is nog geen oplossing, dus ik kan hier nog niet mee akkoord gaan. Ik hoop snel een echte oplossing te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alingebruik