Klacht: foute informatie

Reisdatum:
Reserveringsnummer: CGJPNC
24-08-2016

Beste,

Ik wilde ontzettend graag een stoel bij het raam hebben, omdat het voor mij helpt die helse vlucht(wat het voor mij is) te verzachten.
Na wat gebeld te hebben met jullie contact centrum over hoe en vanaf wanneer ik een stoel kan reserveren.
Hebben zij mij ongeveer een week of 3a 4 geleden verteld dat ik dit niet eerder als precies 3 weken van te voren.
Op de vraag hoe, was het antwoord gewoon naar het zelfde nummer als dat u nu belt, dus het even na gekeken te hebben kon ik dus gisteren vanaf 21:40 telefonisch mijn stoelen reserveren.
Om 21:35 belde ik en kwam 25 minuten in de wacht, de mevrouw die mij te woord stond vertelde mij dat dit alleen via de site van Emirates kan.
Mijn hele droom is van af dat moment een nachtmerrie geworden, het lukte niet via de site en mijn emoties waren zo heftig dat ik nu de grootste ruzie heb thuis.

Kunt u mij vertellen hoeveel wij nog terug krijgen als wij nu annuleren?

als ik het thuis nog goed ktijg dan stoel plekken naast elkaa warvan 1 aan het raam.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob van alem