Klacht: foute info

op 02 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Mocht een bril uitzoeken met farifocus excelent glazen en kreeg zonnebril voor mijn dochter GRATIS.
239 euro moest ik voor mijn bril betalen, toen ik eenmaal in de winkel kwam om de opdracht te laten maken moest ik ineens 339 euro betalen omdat ik een 2 de bril nam dus niks GRATIS 2de bril,
Volgens de dame in het filiaal in Lelystad snapte ik de actie niet.
Nou zeker wel en ik was niet de enige er zaten nog 2 mensen met hetzelfde probleem.
Ben weggegaan en kom hier nooit meer, dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat daar.

Ik wil mijn geld terug van de afgelopen maanden van mijn spaarplan en ook dat van mijn man.
Hier hebben wij tenslotte geen bril meer voor gekocht bij hans anders en zullen dat ook NOOIT meer doen.
PER DIRECT ZEG IK DE SPAARPLANNEN OP.
de afgelopen 2 maanden heb ik zelf al teruggehaald.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:00 geantwoord

Heeft op 02 augustus 2016 om 20:59 geantwoord

De medewerkers van filiaal lelystad vertelden mij dat de optie zonnebril voor mijn dochter wel kon dus foute info. Waar moet ik die vouchers inwisselen en waarvoor? Zeker niet bij hans anders lelystad!!dus wat nu?

Reactie van de melder van de klacht Brayden4

7 maanden geleden - Nu bril bij pearl voor veel minder geld en zelfde glazen en gratis zonnebril voor mijn dochter slechte reclame voor hans anders toch?

Reactie van de melder van de klacht Brayden4

7 maanden geleden - Ik heb geen bril gekocht en zal dit ook nooit meer doen bij jullie!

Bericht van Hans Anders

7 maanden geleden - Beste mevrouw Baars, De voucher is onbeperkt geldig en overdraagbaar. U kunt de voucher in iedere vestiging gebruiken van Hans Anders in Nederland. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Brayden4

7 maanden geleden - Nog steeds krijg ik geen reactie op de dingen die ik opnoem maar oke dit zal wel zo horen bij jullie. Krijg ik de voucher thuis? En nogmaals slechte service als ik aangeef nooit meer een winkel van hans anders te betreden wat moet ik dan met een voucher van jullie. Maar misschien kan ik een ander er een plezier mee doen

Bericht van Hans Anders

7 maanden geleden - Beste mevrouw Baars, Wij hanteren de voorwaarden van het Totaalplan waarin vermeld staat dat een voucher niet inwisselbaar is voor contanten. U krijgt de vouchers inderdaad per post opgestuurd naar uw huisadres. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Brayden4

7 maanden geleden - Zou het mogelijk zijn om de voucher binnen een week naar mij te sturen zodat mijn dochter dan toch de felbegeerde zonnebril kan halen.vr gr m baars

Bericht van Hans Anders

7 maanden geleden - Beste mevrouw Baars, Natuurlijk is dat mogelijk, de voucher wordt vandaag verzonden. De winkel kan de vouchercodes ook al in de computer zien bij uw gegevens en bij die van uw man. Uw dochter kan dus al naar de winkel gaan met een eventueel begeleidend schrijven van u dat zij gebruik mag maken van de vouchers. Met vriendelijke groet, Hans Anders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brayden4