Klacht: foute adressering

op 02 juni 2021 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Sinds februari 2020 wonen wij in ons nieuwe huis. Meerdere keren kregen wij post van de oude bewoonster. Wij keurig de post geretourneerd naar Infomedics. Echter het is nu juni 2021 en wij krijgen nog steeds post.
Ik ben het heel erg zat. Heb de brief geopend en rechtstreeks contact opgenomen met de zorgleverancier die een en ander gaat wijzigen.

Suffe lui bij Infomedics, lekker doorgaan zo!

Het is triest dat ik als buitenstaander de oplossing moet bedenken voor jullie probleem.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 07 juni 2021 om 10:01 geantwoord

Heeft op 10 juni 2021 om 12:17 geantwoord

Beste mevrouw De Boer,
Tijdens mijn contact met de zorgaanbieder gaf zij aan dat de gegevens bij hen correct in het systeem stonden. Vreemd dat u iets anders zegt.
Daarbij komt dat ik minimaal 6 x post heb geretourneerd aan jullie en duidelijk op de enveloppe heb vermeld dat de betreffende mevrouw niet meer woonachtig was op mijn adres. Nooit is daar op gereageerd of er iets mee gedaan want de postbezorging ging gewoon door. Na een jaar werd het toch wel tijd voor een klacht, en nu reageren jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Briganta