Klacht: Fout v medewerker ING/ geld kwijt zoek vliegende etc

op 23 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Op 28 juni heeft n medewerker vh ING kantoor op de helftheuvel te Den Bosch mij geholpen om n buitenlandse transactie via internet te versturen.hierbij is de medewerker vergeten de swiftcode vd RBC bank op Curacao te vermelden!!!
Sindsdien ben ik in gevecht met ING ik bel,ik mail, ik klaag etc etc maar tot op heden heeft de persoon in kwestie op Curacao haar geld NIET ontvangen en ik mijn geld ook niet terug gestort gekregen!!Dit is zo ver geescaleerd dat de persoon aldaar mij niet meer geloofd!!!!
Alle afdelingen vd ING werken langs elkaar heen! Ik kom niet verder dan de telefonistes en wordt naar mijn mening nergens serieus genomen.
ik heb t AFM ingeschakeld ik heb n klacht gedeponeerd bij KIFID en nu heb ik
inmiddels bij de politie aangifte van verduistering gedaan op Maandag 22 augustus om 11.30 bij de politie in Den Bosch.

IK BEN ENKEL TEVEREDEN ALS HET GELD TERUG GESTORT WORDT OP MIJN REKENING en ik een vergoeding krijg voor de gemaakte onkosten!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:36 geantwoord

Beste Karen,

Wat vervelend om over jouw situatie te horen. Ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk van baalt.

Ik heb contact opgenomen met mijn collega die het dossier in behandeling heeft. Ze geeft aan dat wij in afwachting zijn van de reactie van de buitenlandse bank. Hier ben je gisteren ook per e-mail van op de hoogte gebracht. Tevens heeft mijn collega in de e-mail aangegeven dat wij alleen een bemiddelende rol hier in hebben.

Je wordt door mijn collega's op de hoogte gehouden over de stand van zaken, echter zijn wij hierin afhankelijk van de buitenlandse bank.

Met vriendelijk groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 24 augustus 2016 om 22:00 geantwoord

Wat heb ik hier aan dit is toch geen oplossing???Waarom zegt de bank op Curacao tegen mij in een telefonisch contact dat hen n intern onderzoek daar hebben gestart en dat er NOOIT GELD vd Ing van mij daar is binnen gekomen??????
Ik behoor NIET JULLIE WERK TE DOEN
IK EIS GEWOON MIJN GELD TERUG!!!!!
EN N PERSOONLIJK GESPREK MET DE VERANTWOORDE PERSOON.

Alle klachten die gemeld zijn door Karenagnessharon