Klacht: Fout op fout

op 12 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Een vip boot gehuurd voor een midweek op de Kempervenne incl broodjes service
Bij aankomt de boot erg smerig dus zelf eerst schoongemaakt de kachel in de badkamer hing los de etensresten van de vorige bewoners zaten nog in de pannen, keukengerei gesmolten. Gaten in de dekbedden de bank helemaal doorgezakt De volgende morgen direct naar de receptie dat de matrassen ernorm slecht zijn helemaal doorgezakt de mederwerkster gaf aan dat dit erg vaak voor komt en dat ze 2 herniaplanken laat brengen voor een betere nacht maar helaas dit is niet het geval dus weer naar de receptie om 2 andere matrassen te vragen dit zal deze dag ook gebeuren ook gelijk maar even aangeven dat de wc steeds overloopt en dat nu naar de 2 dag de broodje die smorgens bezorgd worden niet vers zijn ook krijgen we de indruk dat dit brood over was of zo niet van alles het zelfde maar 3 croissantjes en 5 harde bolletjes dus niet 4 om 4 want je kon niet zelf bestellen.
Maar de nacht weer in met een nieuw matras maat helaas weer een ernorm gebruikte doorgezakte matras
Als compensatie een dineren gekregen voor het lopenbuffet reasturant. Gelukkig waren we niet de enige die het erg slecht hebben ervaren de kok maakt zelf de opmerking toen ik een stukje vlees wou pakken laat maar liggen deze ligt al een tijdje ik bak wel even een nieuwe. Mijn zoon heeft daar zijn duim verbrand omdat de keukengerei erg heet wordt onder de warmhoud lampen de soep is gewoon opgewarmde Unox soep. De dag erop een extreme warme dag dus lekker zwemmen met de kinderen maar lekker kun je wel vergeten want er kwamen allemaal schoolkinderen tussen de leeftijd van 10 to 14 jaar
Mijn zoon van 8 werd op de wildwaterbaan geduwd en geknepen door die jongens waarop ik een zwembad medewerker daar op aan sprak en zijn antwoord was dan moesten wij maar wat anders gaan doen dan maar terug naar de boot en wouden we de deuren even tegen elkaar open zetten voor de warmte toen wij er a hier kwamen dat de keukendeur helemaal niet open wou waardoor de temperatuur opliep tot 34 graden
Dit alles gemeld bij de receptie waar een erg vriendelijke mederwerkster mij heeft geholpen een klachten formulier te maken en deze zou naar het hoofdkantoor worden gestuurd en zou er contact worden opgenomen maar tot op vandaag niks gehoord 2 weken later doen ze gewoon niks met je rot gevoel die je samen met je kinderen eraan hebt overgehouden

Compensatie in het huurbedrag

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 juli 2016 om 08:26 geantwoord

Heeft op 14 juli 2016 om 20:23 geantwoord

Ik vind een waardecheque een beetje een makkelijke en goedkope oplossing voor zoveel opstapeling van fouten op zo'n huurbedrag ik wil een compensatie in gewoon geld terug gestort op onze rekening

Alle klachten die gemeld zijn door marissa29