Klacht: Fout op de kassabon dus niet kunnen retourneren

op 31 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 30-Mei-2020 heb ik twee vat met tapkraan gekocht (ene met 3 liters and andere met 5 liters) bij IKEA Barendrecht. Een dag later probeert ik biede met de bon. Het blijkt erop dat er gerkend worden voor twee vat van 3 liters inplaats van ene met 3 liters en andere met 5 liters.

Betaling heb ik bij de kassa gedaan. (niet zelf gescanned)

Andere worden, heb ik minder betalaaled dan wat de echte kosten zijn.

Twerijl klant, toevallig, de fout van de kassa, te corrigeren door het terugbrengen van de artikel, heeft IKEA Barendrecht geweigeerd om eigen kassa fout te corrigeren door het weigeren van de artikel terug te nemen.

Manager Tine INKRET (Niet Nederlands sprekende) heeft gezegd dat het niet mogelijk is om artikel terug te nemen die niet op de kassabon staat, terwijl hij niet instaat om te zien dat klant (ik) minder betaald heeft dan de echte kosten zijn en daardoor krijgt IKEA niet de juiste prijs betaald wordt.

IKEA zal de grotere vat met tapkraan van 5 liters terug nemen en klant geld terug betalen zoals op de kassabon staat voor de 3 liters vat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyaw