Klacht: Fout in sneakers

op 02 juli 2019 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Hallo ik heb in mei voor Moederdag witte sneakers gekregen, met het lekkere weer deed ik ze aan wn echter na een half uur lopen deden ze zo pijn aan 1 kant bij mijn hiel en was gewoon aan het bloeden terug naar bijenkorf ermee gegaan en wilde ze de schoenen echter niet aannemen omdat Er bloed in zat na lang gepraat te hebben namen ze ze aan maar je wordt ook nig ala wen leugenaar neergezet en ze zouden het na Guess sturen na 3 weken nig niks gehoord was toevallig in de buurt en loop naar binnen en waren nog niet verzonden. Netjes afwachten 5 dagen later krijg ik telefoon dat Guess ze heeft gecontroleerd en er geen fabrieksfout in zit wel allemaal snel binnen 5 dagen echter twijfel ik hieraan want ieder persoon voelt al met de vinger dat er een fout inzit. En wil graag gewoon dezelfde hebben heel vervelend dat de kinderen iets kopen ze zeggen dat er geen fout in zit en ik kan er niks mee. Ik heb vele merkschoenen nooit problemen gehad maar dit is echt zonde. Ook heb ik in de bijenkorf de bon gevraagd dat die verstuurd is geweest en en de bon van Guess dat ze beoordeeld zijn echter konden ze deze niet geven wat kan ik doen?

Als ik het aankoopbedrag terug krijg maar het liefst gewoon dezelfde sneakers zijn een half uur aangeweest wil ze gewoon echt graag hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi berger