Klacht: Fout in faktuur NS

jodikwik op 22 september 2021 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een Flex Abon. bij NS waarbij ik vanaf juli 21 daluren vrij heb .Daarbij heb ik leeftijds korting
De eerste maand is dit goed gegaan .en wilde ik dit weer verlengen zoals op de site staat aangeven voor die prijs .Een paar dagen later krijg ik de factuur met de leeftijds korting NIETverwerkt .
VIJF maal naar klanten service gebeld (WACHTEN)na contact overleggen met financiële afdeling en daarna niets meer gehoord .Uiteindelijk automatische incasso teruggedraaid en handmatig het correcte bedrag overgemaakt .Blijkbaar is er bij de klantenservice niemand die deze klachten analyseert en verder afhandelt .ook de factuurafdeling weet niet wat de NS op hun website aanbiedt
Nu dreigt men met incasso maar iets voor een prijs aanbieden en daarna de korting niet verwerken duidt minstens op bedrog .Om deze ellende vraag ik niet en anders neem ik weer de auto

Dat de NS dit alles rectificeert ,de klantenservice adequate oplossingen biedt en geen doorgeefluik is en mij een elegante aanbieding doet voor al die verloren tijd wachten aan de telefoon voor de klantenservice plus de kosten

Alle klachten die gemeld zijn door jodikwik