Klacht: Fout fabrikant – 6 weken wachten op passende oplossing onrespectvolle behandeling

SD93 op 18 december 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Mijn keuken is afgelopen maandag 16 december gemonteerd door de monteurs. Bij het monteren is geconstateerd dat de fabrikant van het werkblad een fout gemaakt heeft en de waterkering bij een zijde onevenredig loopt. Als gevolg hiervan hebben de monteurs de spoelbak niet afgekit aan mijn werkblad, omdat zij niet weten hoe dit opgelost gaat worden door de fabrikant (geheel nieuw werkblad of ter plekke slijpen in mijn keuken). Hiermee loop ik het risico, dat er waterschade ontstaat aan mijn keuken. Na twee dagen ben ik gebeld door de fabrikant (Lion Stone – Mirjam), waarbij ik op een onrespectvolle manier behandeld ben aan de telefoon (lees: telefoon op de hoorn hangen, zonder de afspraak te bevestigen). De fabrikant kan pas op 28 januari 2020, langskomen om te bepalen wat de oplossing wordt (geheel nieuw werkblad of ter plekke aanpassen). Wat betekent dat mijn keuken ruim 6 weken niet compleet is, de muren niet betegeld kunnen worden – puur door een stuk onflexibiliteit in de service. Belachelijk dat er zoveel geld wordt neergelegd voor een keuken, om vervolgens 6 weken op een oplossing te wachten en onrespectvol te worden behandeld door een derde partij (Lion Stone).

Wanneer op zeer korte termijn (een week) iemand langs kan komen om de oplossing in te schatten en zo snel mogelijk op te lossen. Zodat de keuken in zijn geheel afgerond kan worden ipv 6 weken te wachten op een mogelijke oplossing eventuele schade die kan ontstaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 23 december 2019 om 15:24 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Ik kan me goed voorstellen dat dit heel erg vervelend voor u is. Inmiddels heb ik ook vernomen dat er wederom contact met u is geweest met de fabrikant en dat de afspraak nu gepland is op 6 januari. Goed om dat te kunnen vernemen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door SD93