Klacht: nog niet geleverd !

op 06 juni 2019 over Fortnitekleding.com in de categorie Internetshops - Kleding

Fortnite Hoodie Floss Blauw 2018 – 122128 hiervan 1 stuk besteld op 03052019 voor 19,99 € 4,99 € verzendkosten is dan 24,98 €, dit is direct betaald met creditcard Visa. vorige week reeds een mailtje verstuurd maar er komt geen reactie op, er is wel direct doorgemaaild dat de bestelling goed ontvangen was.
Graag DRINGEND reactie.

Deze trui is besteld voor mijn kleinzoon van 7 jaar die deze dan nog zelf betaald heeft omdat hij dit zo graag had !
Wanneer deze vlug kan geleverd worden zal ik blij zijn en ook mijn kleinzoon want deze vraagt elke dag Opa, wanneer komt die trui nu aan
anders wordt toch alles 's anderendaags geleverd! of eventueel als het niet kan geleverd worden de teruggave van het geld.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fortnitekleding.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fortnitekleding.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Virolletje