Klacht: fors teleurgesteld

op 01 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, wij boekten tijdens de afgelopen jaren reeds ettelijke malen een verblijf via jullie instanties, telkens met bevredigend resultaat. Onze laatste reservatie echter van 16/09 tot 30/09 in Corsica (Poggio Mezzano) werd een forse teleurstelling. De beschrijving van de vakantiewoning en in bijzonder de ligging, stemde totaal niet overeen met de vermelding op jullie site. De beschrijving “zicht op de bergen/zicht op zee” was een lachertje; “alleenstaande woning” mochten we letterlijk nemen; er lagen nog drie woningen op een zakdoek met de onze (waaronder die vd eigenaar); woning was eveneens gelegen langs een héél drukke “route national”; absoluut dus niet de rust die we ons bij het “paradijselijke” Corsica hadden voorgesteld; de eigenaars waren bovendien niet aanwezig bij onze aankomst; de “basisproducten” die je verwacht in een vakantiehuisje waren niet aanwezig (toiletpapier/handdoeken/peper/zout/onderleggers/ovenwanten…)

Voor de prijs van 1738 eur verwacht je een “op en top” afgewerkt verblijf… we moesten nl eveneens heel veel navragen en zoeken vooraleer we bestemming vonden… Geen aanduiding, zelfs eens aangekomen op de locatie was het niet duidelijk wel woning het precies betrof… Heel pover dus en booking “onwaardig”…

Gewenste Oplossing:

Een financiele tegemoetkoming zouden wij gepast vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kris baeyens