Klacht: Zeeeeer trage terugbetaling

hans op 30 augustus 2014 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Bij Foot locker online paar schoenen besteld, omdat levering wel heel lang uitbleef maar eens gebeld.
De bestelling was geannuleerd (niet door mij bevestigde Foot locker maar door het bedrijf zelf) en de schoenen niet meer leverbaar.

Mijn geld zou worden terug gestort

Na een paar weken weer eens gebeld, met Foot locker
reactie: het likt er op dat de betaling verkeerd is gegaan, maat wordt nu zo snel mogelijk geregeld.

Na een paar weken weer eens gebeld, met Foot locker
(niet per ongeluk 2 keer geschreven)

Na een paar weken weer eens gebeld, met Foot locker
(niet per ongeluk 3 keer geschreven)

Vorige week een mail ontvangen dat het bedrag tussen de 5 en 10 werkdagen zou worden gestort.

Een snelle rekensom leerde mij dat er tussen de bestelling en terug betaling (waarbij ik benadruk dat de bestelling door Foot locker zelf zonder enige kennisgeving is geannuleerd) bijna 2 maanden zit, en ik heb het geld nog steeds niet.

Geld terug

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door