Klacht: Verkleuren shirt

op 13 juli 2019 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

wil graag mijn klacht bij u neerleggen, en hoop dat u mij wel verder kan helpen. Ik ben zondag 7-7-’19 in een van jullie winkels geweest in Rotterdam lijn aan, daar hebben we 2 shirts gekocht en daar waren we blij mee. Het gaat om het ellesse shirt met 3 kleuren) Omdat wij altijd eerst onze kleding wassen voor we het gaan dragen heb ik dit nu ook gedaan. In het waslabel staat dat je het op 40 gr. Mag wassen maar heb een sportwasje gedaan van 30 gr. Toen ik het shirt uit de maschine haalde waren de kleurenop de mouw doorgelopen, het shirt kan nu niet meer gedragen worden en vind het erg zonde. Heb al contact gehad met de winkel waar we het shirt gekocht hebben maar hun willen ( kunnen ) hier niks aan doen. Dus bl i jf ik met een shirt zitten waar ik niks meer aan heb. ( ik zal foto mee zenden.) Kunnen jullie m i j wel van dienst zijn. Ik blijf nu wel met een vervelend gevoel zitten en zal in het vervolg niet gouw meer iets kopen bij deze winkel.

Met vriendelijke groet

Jeannette Wensink
0653976131

Als ik in ieder geval een vergoeding krijg en mijn zoon een ander shirt kan kopen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanetteloendersloot