Klacht: Schoenen

Nadyyaakoub op 16 juli 2023 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 24-6-2023 schoenen voor mijn zoon gekocht van €145,-. Nog niet eens een maand is voorbij en de schoenen zijn al kapot gegaan aan de voorkant. Ik ben ook zelf naar de winkel geweest om hierover te klagen. Mij is door de manager echter verteld dat mijn zoon “vast ermee heeft zitten voetballen”. Naast dat dit niet waar is, omdat mijn zoon andere schoenen hiervoor gebruikt, vind ik het ook een niet overtuigende oorzaak. Al heeft mijn zoon ermee gevoetbald, schoenen van deze prijs zouden niet zo snel kapot moeten gaan. Ik wil graag een oplossing voor dit probleem

Gewenste Oplossing:

Ik zou minimaal de schoenen willen kunnen ruilen of het geld terug willen krijgen van de schoenen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadyyaakoub