Mijn Klacht:
Er staat op de bon 28 dagen omruilgarantie, nou heb ik op zondag 21 mei een paar Nike airmax 90s gekocht in de winkel zaten ze goed maar eenmaal thuis na een wandeling van 10 minuten naar de winkel bleek toch dat de schoenen net wat te krap zaten en blaren veroorzaakte, ben vervolgens terug gegaan op dinsdag 23 mei naar de winkel en uitgelegd dat de schoenen toch wat te krap zaten en ik ze wou ruilen, waar ik van een medewerker kreeg te horen dat dat niet mogelijk was omdat de schoenen gedragen waren, dus ze geven 28 dagen omruilgarantie maar de schoenen mogen niet gedragen zijn hoe kom je er dan achter dat de schoenen toch niet goed passen als je ze niet mag dragen? Je koopt dus schoenen die je vervolgens in de kast moet zetten en hopen dat de schoenen je zeggen sorry maar wij zijn net te klein voor jou voeten dus ruil ons even.
Ik vind dit schandalig en zeker gezien het bedrag wat je voor de schoenen moet betalen.
Ik plaats een foto van de zool waarop de retour inname is afgewezen
Gewenste Oplossing:
Als ik de schoenen alsnog kan ruilen voor de juiste maat
