Klacht: Na 2 maanden schoenen kapot

Melissa1990k op 03 november 2021 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik kocht op 31-8 (2 maanden geleden dus) schoenen bij footlocker voor mijn 2-jarige peuter. Het betreft schoenen van het merk nike type air max 90. Echter is bij één van de schoenen het stiksel aan het loslaten. Ik ben terug gegaan naar footlocker op 1-11 omdat ik vond dat het geen deugdelijk product betreft in die prijsklasse. Dus ik met peuter de stad in. Wat ik kreeg te horen bij footlocker: hier verderop zit een schoenmaker breng de schoen daar maar heen en kom maar terug met het bonnetje dan vergoeden we de kosten van de schoenmaker. Dit antwoord slaat nergens op. De schoenen zien r verder uit als nieuw zo zuinig word er mee omgegaan. Ik begrijp dit antwoord als de schoenen bijv. Een half jaar geleden gekocht zijn of enorm veel slijtage zichtbaar is maar ik mag toch verwachten dat die schoenen op z’n minst 6 maanden meegaan?!

Ze horen dit product, wanneer het product ondeugdelijk is, gewoon te vervangen voor een deugdelijk product in dezelfde prijsklasse of voor hetzelfde product indien nog in assortiment.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa1990k