Klacht: Kapotte Nike schoenen

op 23 mei 2020 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb een paar Nike schoenen gekocht op 16-02-2020. De zolen lieten los en ben toen teruggegaan naar de winkel waar ik ze heb gekocht op de Neuwedijk in Amsterdam. Daar werd mij verteld dat het geen productiefout was en dat het door het lopen kwam en werd niks aan gedaan en vonden dat ze behoorlijk waren gedragen. Ik ind dat raar voor ’s hoenen van 140 euro voor nog geen 3 maanden oud. Ik heb toen gebeld met kalverstraat en kon meteen langs komen. Ik had gesproken met Michel en hij benaderde mij al op een hele andere manier en zij dat hij ze kon laten maken en vond ze helemaal niet flink opgelopen dat vond hij nog wel meevallen. Zo kan de service ook en het hoord niet al los te laten na 3 maanden. Ik ivnd het echt belachelijk hoe de manager van de footlocker winkel Nieuwedijk met de klacht is omgegaan liep ook snel weg. Deze klacht is echt bedoeld voor deze locatie.

Het liefst voor dat bedrag had ik nieuwe schoenen gekregen omdat het echt heel kort geleden is maar bij deze oplossing vind ik wel dat ik gehoord word en dat is al een fijn gevoel. Hoop dat de richtlijnen veranderen qua productiefout. Het loslaten van zolen zo snel vind ik ook niet normaal voor zoveel geld. Hoop dat er overnagedacht word.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Footlocker