Klacht: Ik krijg mijn geld niet terug

Perlegeorges1 op 03 september 2023 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee paar schoenen besteld en ze zouden op twee aparte dagen geleverd worden. Beide schoenen heb ik niet ontvangen. Footlocker heeft een “onderzoek” gestart en mij een formulier laten invullen. Hieruit kwam dat mijn pakketjes gewoon zijn geleverd volgend hun en ze niks voor mij kunnen betekenen. Ze reageren niet meer op mijn e-mails en ik ben hun klantenservice meer dan zat. Zeer klantonvriendelijk en zo te zien is dit bij heel veel mensen al gebeurd. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Perlegeorges1