Klacht: Bijzonder slechte afhandeling van een klacht over totaal versleten Nikeairmax 2017 in 4 weken…!!!!

Daniel Bikkel op 10 juni 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 mei kocht ik samen met mijn jarige zoon (12 jaar) nike airmax 2017 van €145 bij footlocker in Almere. Hij heeft 55 euro van dit bedrag zelf betaald aangezien ik het zelf niet verantwoord vind om op deze leeftijd, in de groei zijnde, zoveel geld te betalen aan nikeairmax 2017 waar hij binnen de kortst keren uit gegroeid zal zijn. Maar je weet hoe het gaat met kinderen van die leeftijd…. Ze zijn eigenwijs. Al binnen een week was er één zool lek. Hij zei zelf toen al dat ik misschien wel een beetje gelijk had met mijn mening over dure schoenen/gympen. Na 4 weken waren beide schoenen/gympen lek en de zolen flink versleten. Toen was bij mij de maat vol en ben ik terug gegaan naar de footlocker in Almere. Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een meisje aan wie ik de zolen liet zien. Ze zei meteen dat ze de zolen wel erg zijn versleten máár dat ze niet geschikt zijn om mee te voetballen. Ik vroeg daarna naar de manager. Die schrok niet eens van dat de zolen waren versleten maar was meer verontwaardigt dat ik kwam klagen met nikeairmax 2017 waarop was gevoetbald en toonde geen enkel begrip over het feit dat ik hem totaal versleten schoenen liet zien van 4 weken oud. Het enige wat hij bleef herhalen is dat de nikeairmax 2017 niet geschikt zijn om op te voetballen of om op te spelen.Er was geen enkel begrip voor dat een kind van 12 misschien niet helemaal begrijpt dat deze nikeairmax2017 niet gemaakt zijn om op te spelen maar om in een vitrine op z’n kamer te zetten…. Dit was toch echt de wereld op z’n kop. Als manager, bedrijf en merk moet je hier je verantwoordelijkheid nemen. Ze moeten zich kapot schamen. Als manager van een merkketen in Nederland moet je deze schoenen terugnemen, nieuwe schoenen/gympen laten uitzoeken en dan als Footlocker gaan klagen bij Nike. En Nike moet dit probleem gaan oplossen.
Maar de manager bleef standvastig en bleef de schuld bij ons als gebruiker leggen. Ik wilde nieuwe schoenen/gympen en hij weigerde daaraan mee te werken. Uiteindelijk bood hij me aan dat ik nieuwe schoenen/gympen kon kopen met 20% korting. Daar ben ik niet op in gegaan.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe schoenen/gympen voor mijn zoon.
Excuses van Footlocker omdat er op geen enkele manier begrip is getoond en geen enkele moeite is gedaan om dit probleem op te lossen.
Verklaring van Nike dat er, ondanks meerdere vergelijkbare klachten op deze site, geen actie wordt ondernomen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door