Klacht: Folders zijn niet bezorgd

op 02 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het komt vaak voor dat ik de folders pas op Dinsdagavond krijgt.
Nu heb ik ze helemaal niet gehad terwijl ze op de drie etages wel zijn bezorgd,ik woon beneden.
Als het mogelijk is wil ik ze graag alsnog bezorgd krijgen.Ben altijd op zoek naar de aanbiedingen​ want dat scheelt in de portemonnee.

Gewenste Oplossing:

Als ik ze van deze week alsnog ontvangt en in het vervolg in het weekend of uiterlijk op maandag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdagavond tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Wij hebben uw melding nu aangemaakt en gaan dit oppakken richting de bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky 02