Klacht: Folders worden niet in de brievenbus gedaan.

op 03 februari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 februari 2014 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet correct in uw brievenbus ontvangt. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Onze bezorgcoördinator is inmiddels langs geweest om te kijken. Het blijkt dat de 4 pakken folders niet door Spotta worden bezorgd, maar door Axender. Wij hebben uw melding naar hen doorgezet en zij zullen uw opmerking in behandeling nemen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gast0070