Klacht: Folders worden niet in de brievenbus gedaan.

op 03 februari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 03 februari 2014 om 14:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet correct in uw brievenbus ontvangt. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Onze bezorgcoördinator is inmiddels langs geweest om te kijken. Het blijkt dat de 4 pakken folders niet door Spotta worden bezorgd, maar door Axender. Wij hebben uw melding naar hen doorgezet en zij zullen uw opmerking in behandeling nemen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gast0070