Klacht: folders niet ontvangen

op 13 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Spotta reageert niet op mijn klacht over de bezorging van de folders.
Zo wil ik mijn centen ook wel verdienen Geld ontvangen en geen folders ,
bezorgen en dat al 4weken lang.
Niet erg netjes van Spotta

Gewenste Oplossing:

Als de folders weer bezorgd worden Ben niet de enige die deze klacht ,
heeft ingediend

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 oktober 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Kooiker,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verloopt. We doen ons uiterste best om de folders weer in uw brievenbus te krijgen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zpmkooiker