Klacht: folders niet ontvangen

op 02 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb nu al voor de tweede week geen reclamefolders ontvangen? Wat is hiervan de reden?

Gewenste Oplossing:

graag wekelijks folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Mevrouw IJsenbrand,

Hartelijk dank voor uw melding.
Zoals zojuist besproken aan de telefoon, heb ik de melding aangemaakt en wordt het doorgezet naar de bezorgerscoördinator. Ik heb in de omschrijving van de melding het verzoek gezet om contact met u op te nemen omtrent de mogelijkheid om het adres waar u woont toe te voegen bij de bezorger in de naastgelegen wijk.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door m.ijsenbrand1972