Klacht: folders niet ontvangen

op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We krijgen opeen s de folders niet meer in de bus. Onze buren nog wel maar ons slaan ze over?? Nu zag ik dat de folders op naam staan. Hoe kan dat dat wij niet meer krijgen?? Snap er niets van. Graag zouden we ze wel ontvangen.

Gewenste Oplossing:

graag wel ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 juli 2017 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dorenbos,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta.

Heeft op 25 juli 2017 om 14:02 geantwoord

waarom staan de folders op naam?

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte mevrouw Dorenbos, Hartelijk dank voor uw reactie. De pakketten die er via Folderkiezer.nl wordt verkozen staan op naam omdat er door iedere consument een andere keuze aan folders in het pakket wordt geselecteerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door marg50