Klacht: Folders kiezen niks ontvangen

op 06 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik krijg mijn folders via spotta folder kiezen.
Echter nu voor de 3e week op rij niks ontvangen!
Ik krijg wel een formulier van spotta waar normaal gesproken de folders bij inzitten, maar dat is ook alles. Zitten geen folders bij!

Vorige week alleen de Blokker ontvangen, terwijl ik meerdere folders heb aangevinkt.

Wat gaat er mis?

Gr Niels de Haan

Gewenste Oplossing:

Als alle folders weer compleet op de mat liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 maart 2020 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik dit voor jou bekeken. De folder van Leen Bakker doet helaas (nog) niet mee aan Folderkiezer. En de folder van Media Markt wordt periodiek verspreid.

De overige folders had je natuurlijk gewoon moeten ontvangen.
Wij hebben jouw melding in behandeling en zetten dit door naar de juiste afdeling.

Ik vertrouw erop dat je het complete folderpakket vanaf aankomende week weer ontvangt!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsieh