Klacht: Folders in plastic veel te laat bezorgd

op 10 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enkele weken worden de folders in plastic weer veel te laat bezorgd.
Dinsdag middag na 13.00 uur kan absoluut niet.
Het ging weer enkele jaren goed en nu is het weer mis.
Ik werd altijd gebeld voor controle misschien is dat weer een mogelijkheid.
Ik zal dit nummer geven indien daar schriftelijk om gevraagd zal worden.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten gewoon maandagmorgen voor de winkels opegaan in de bus liggen !!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:28 geantwoord

Er zijn acties waar ik een bon uit de folder nodig heb.

Alle klachten die gemeld zijn door dampie