Klacht: Folders in plastic

op 12 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede avond,

Ik heb vorige week een klacht ingediend over de folders in plastic. Wederom deze week niks ontvangen dit is al de 3e keer. Wij hebben geen sticker op de deur en sinds het begin netjes ontvangen maar de afgelopen weken niks. Pas met de hond in het bos geweest bij de golfbaan en daar vond ik zelfs folders in en bij de prullenbak waarom daar wel en niet netjes bij ons in de brievenbus?

Ik hoor graag wat hier aan gaat gebeuren? Aangezien er nog niet echt verandering is na de klacht.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik de folders in plastic weer netjes krijg zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 juli 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hardeman-Veldt,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben afscheid genomen van de bezorger. Volgende week begint er een nieuwe bezorger bij u in de wijk. Hopelijk is hiermee het probleem van geen folders ontvangen opgelost. Mocht er toch nog iets mankeren aan de bezorging dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DaphneHV