Klacht: folders al voor de 2e week nu nog niet ontvangen

op 11 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

tot 2 weken terug de folders steeds op zondagochtend ontvangen, en nu al voor de 2e week niet. Vorige week pas op woensdagmiddag en nu nog niets gehad

folders op tijd zijn bezorgd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:14 geantwoord

Geachte mevrouw Cadee,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door carla cadee