Klacht: folders

op 02 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 mei 2020 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans,

Hartelijk dank voor je bericht. Jouw vaste bezorger is absent en wij zijn er helaas niet in geslaagd een vervanger aan te stellen.

Met ingang van aanstaande week is jouw vaste bezorger weer present, dus als het goed is ontvang je dan weer netjes de folders in de brievenbus.

Fijne dag,

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]