Klacht: folders

op 20 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

medio augustus 2017 heb ik een klacht doorgegeven over pakketten met folders die een bezorger bij ons in de spoordijk (soestdijk-baarn)had gegooid. Een paar dagen later heeft die bezorger inderdaad veel folders opgeruimd. Helaas niet allemaal. Nu is de dijk gemaaid en liggen er op drie plekken gescheurde folders en plastic hoesjes.

Het zou fijn zijn als deze bezorger nogmaals langskomt en ook die laatste rommel opruimd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 september 2017 om 15:54 geantwoord

Geachte mevrouw Kwant,

U heeft ons laten weten dat u een partij restanten van folderpakketten heeft gevonden. Wij waarderen het bijzonder dat u de moeite neemt ons dit te laten weten. De folders worden zo snel mogelijk opgeruimd.

Bij Spotta vinden wij de betrouwbaarheid van onze ruim 23.000 bezorgers van het grootste belang, evenals de zorg voor het milieu. Wij hebben de bezorgerscoördinator geïnformeerd en deze zal de nodige maatregelen treffen om dit soort gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen.

Mocht u ondanks deze maatregelen in de toekomst weer een partij folderpakketten vinden, laat u dit dan weten aan ons via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door sko03