Klacht: Folders

op 17 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 weken geen folders ontvangen. Dit is helaas niet de eerste keer maar de zoveelste keer

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de folders wel krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verhaeren,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging niet naar wens verlopen is. Op dit moment hebben wij met vakantie bezorgers te maken. Volgende week is de vaste bezorger weer terug. Hopelijk is hiermee het probleem van niet ontvangen weer opgelost.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 18 augustus 2017 om 14:35 geantwoord

zoals gezegd is het niet de eerste keer en ook niet altijd in de vakantie periode. Maar vakantie werkers of niet.... het moet toch gewoon goed gaan. Zou makkelijk zijn als je een vakantie kracht hebt en het geld opstrijkt maar niets bezorgt!!!!

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Verhaeren, Wij begrijpen dat dit vervelend is. Wij willen u vragen om de komende bezorging even aan te kijken, want dan start de vaste bezorger weer. Mocht u het folderpakket komende week niet ontvangen, dan vernemen wij dit graag. Echter het heeft weinig zin om een bezorger die reeds gestopt is, hierop te wijzen, want hij of zij kan de bezorging daarmee niet meer verbeteren. Wij vernemen graag indien het volgende week niet opgelost is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Rosemarie57