Klacht: Folders

op 02 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al voor de zesde week geen folders ontvangen. Klacht wekelijks bij spotte gemeld, maar zij doen er niets mee. Ook aantal bedrijven aangeschreven die wekelijks met hun folder erin zitten. Weinig respons vanuit die hoek. Kunnen beter stoppen met het drukken en verzenden van hun folders als ze er toch belang in zien dat ze bezorgd worden.

Gewenste Oplossing:

Bezorgen en bezorgers misschien iets beter betalen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vermeulen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. Het telefoonnummer wat u heeft doorgegeven is niet in gebruik.
Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermeulen88